ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاءالدین ایک پلیٹ فارم گیم ہے جو علاladناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء گیمز کے ذریعہ پلے اسٹیشن اور پی سی کے لئے تیار کیا گیا تھا اور اسے ڈزنی انٹرایکٹو نے 2001 میں تقسیم کیا تھا۔ کھیل میں ، علاء ، ابو اور شہزادی جیسمین جعفر کی بہن ناصیرہ کے خلاف لڑتی ہیں جو چاہتے ہیں۔ اسے زندہ کرنے کے ل. ناصرا کے بدلے میں عام طور پر اوسط یا معمولی جائزے ملتے ہیں۔

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء

گیم پلے

کھلاڑی کھیل میں تین کل حرفوں کا کنٹرول سنبھالتا ہے: علاء ، ابو ، اور شہزادی جیسمین۔ علاء کی صلاحیتیں تلوار سے لڑنے سے لے کر جمپنگ تک کی حد تک ہوتی ہیں۔ ابو کسی حد تک دیواروں پر کود سکتا ہے ، گھوم سکتا ہے اور چڑھ سکتا ہے۔ جیسمین کا کردار اپنی سطح کے لئے ایک برتن میں چھپا ہوا ہے لہذا کھلاڑی چھپا کر ہاپ کرسکتا ہے۔

کھلاڑی ہر سطح پر سونے کے سککوں کو جمع کرتا ہے اور طرح طرح کے ھلنایک لڑتا ہے۔ کھیل کے ماحول بھی مختلف ہوتے ہیں اور زیادہ تر تعامل کی اجازت دیتے ہیں۔ ہر سطح کے آخر میں منیگیمز ہیں: پائی پھینک ، سرفنگ ، اسکیٹ بورڈنگ ، اور کلاؤڈ جمپنگ۔

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کی علاءالدین علاء فرنچائز ویڈیو گیم ہے جو پلے اسٹیشن اور پی سی کے لئے ارگوناٹ گیمز کے ذریعہ تیار کی گئی تھی اور اسے ڈزنی انٹرایکٹو نے 2001 میں تقسیم کیا تھا۔ یہ کھیل ٹیلی وژن سیریز کے دوران ، اور ریٹائر آف جعفر کے واقعات کے بعد ترتیب دیا گیا تھا۔ علاءالدین اور چور بادشاہ۔ افسانوی شہر اگربہ ایک بار پھر پریشانی میں پڑ گیا ہے: شیطانی جادوگرنی ناصرہ (جوڑی بینسن) اپنے بھائی ، مذموم جادوگر جعفر (جوناتھن فری مین) کی موت کا بدلہ لینے کے لئے تیار ہے۔ وہ اپنے انتقام کی سازش کا آغاز ہجوں کے ساتھ محل پر کرتی ہے اور شہزادی جیسمین (لنڈا لارکن) اور سلطان کو اغوا کرتی ہے۔ اس کے بعد وہ گارڈ کے کپتان رجول (جم کمنگز) کو حکم دیتا ہے کہ وہ علاء (اسکاٹ وینجر) کو اپنے پاس لائے۔ غدار ناصرہ کا ماننا ہے کہ اگر وہ تمام اگرباہ میں پھیلی ہوئی قدیم آثار کا ایک مجموعہ جمع کرتی ہے تو وہ شاید جعفر کو زندہ کر سکتی ہے اور پوری دنیا پر قبضہ کر سکتی ہے ، اور اس لئے وہ اسیران کو اس کام کے لئے مجبور کرنے پر مجبور کرتی ہے۔

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء

پلاٹ

ناصرہ کے بدلہ میں ڈزنی کا علاء ٹیلی ویژن سیریز کے دوران اور علاءین اور بادشاہ چوروں سے پہلے دی ریٹرن آف جعفر کے واقعات کے بعد طے ہوا ہے۔ افسانوی شہر اگربہ ایک بار پھر خطرہ میں ہے ، اس بار بری جادوگرنی ناسیرا (جوڑی بینسن) نے دھمکی دی۔

ناجائز جادوگرنی ناصرہ نے اپنے منصوبے کا آغاز جادو کے ساتھ محل میں لیا اور شہزادی جیسمین (لنڈا لاڑکن) اور سلطان (ویل بیٹن) کو اغوا کیا۔ اس کے بعد وہ گارڈ کے کپتان رجول (جم کمنگز) کو حکم دیتا ہے کہ وہ علاءالدین (اسکاٹ وینجر) کو اس کے مردہ یا زندہ کے پاس لائے۔ ناصرا کا ماننا ہے کہ اگر وہ تمام اگرباہ میں پھیلی ہوئی قدیم اوشیشوں کا ایک مجموعہ اکٹھا کرے تو وہ اپنے بھائی جعفر (جوناتھن فری مین) کو زندہ کرنے اور دنیا پر قبضہ کرنے کے قابل ہوسکتی ہے ، اور لہذا وہ علاءالدین کو اس کام کے لئے مجبور کرنے کے لئے اپنے اغوا کاروں کو استعمال کرتی ہے۔ اسے اس کھیل کا اختتام ناصرہ نے اپنے آتش فشاں کھوہ میں جعفر کو دوبارہ زندہ کرنے کے ساتھ کیا ، لیکن علاdinدین نے نمونے کو توڑنے اور اسے ایک بار پھر تباہ کرنے کا انتظام کیا جبکہ ناصرہ خود فرار ہوگئی اور بظاہر بچ گئی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *