ظلم: ہمارے درمیان خدا

ظلم: ہمارے درمیان خدا

ظلم: ہمارے درمیان خدا کا مقابلہ ایک لڑائی ویڈیو گیم ہے جو ڈی سی کامکس کی غیر حقیقی کائنات پر مبنی ہے۔ اس کھیل کو ہٹلریلم اسٹوڈیوز نے تیار کیا تھا اور وارنر بروس انٹرایکٹو انٹرٹینمنٹ برائے پلے اسٹیشن 3 ، ایکس بکس 360 ، اور وائی یو کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا ، یہ اپریل 2013 میں شمالی امریکہ ، یورپ اور آسٹریلیا میں اور جون 2013 میں جاپان میں جاری کیا گیا تھا۔ نومبر کے 2013 میں پلے اسٹیشن 3 ، پلے اسٹیشن 4 ، پلے اسٹیشن ویٹا ، ایکس بکس 360 ، اور مائیکروسافٹ ونڈوز کے لئے جاری کردہ انوائسائز: خداؤں کے درمیان ہمارا حتمی ایڈیشن ، کے عنوان سے کھیل کا ایک توسیع شدہ ورژن جاری کیا گیا۔ اینڈروئیڈ اور آئی او ایس ڈیوائسز کے لئے نا انصافی پر مبنی ایک فری ٹو پلے موبائل ایپ بھی جاری کی گئی۔ ٹام ٹیلر کے لکھے ہوئے اسی نام کی ایک پریکوئل مزاحیہ کتاب سیریز جنوری 2013 میں شروع کی گئی تھی۔

ظلم: ہمارے درمیان خدا

کھلاڑی ڈی سی کائنات کے متعدد کرداروں میں سے ایک کو لڑائی میں مشغول کرنے کے لئے منتخب کرتے ہیں ، جس کا مقصد اپنے حریف کو دستک کرنا ہوتا ہے۔ گیم 2.5 ڈی ماحول میں ترتیب دیا گیا ہے: جبکہ کردار ماڈل اور پس منظر سہ جہتی گرافکس میں پیش کیے جاتے ہیں ، حروف کو دو جہتی خلاء میں لڑنے تک محدود ہے۔ نا انصافی ہالینڈریلم اسٹوڈیوز کے پچھلے عنوان ، موترل کومبٹ ، جس میں اس کے کنٹرول ، گیم میکینکس ، بیانیہ پر مبنی مہم اور آن لائن فعالیت شامل ہیں کے کئی پہلوؤں پر استوار ہے۔

کہانی کی لکیر ڈی سی کامکس کے ملٹی ویرس کے متوازی کائنات میں ترتیب دی گئی ہے۔ اس حقیقت میں ، سپرمین ایک ظالم بن جاتا ہے اور جوکر کی طرف سے لوئس لین کو ہلاک کرنے اور میٹروپولیس کو ایٹمی بم سے تباہ کرنے کی چالوں کے بعد ایک نیا عالمی نظم قائم کرتا ہے۔ اس کو روکنے کے لئے ایک کوشش میں ، بیٹ مین کسی اور کائنات سے لیگ کے ممبروں کے ہم منصبوں کو اپنے شورش میں شامل ہونے اور غاصب حکومت کے خاتمے کے لئے طلب کرتا ہے۔ اس کھیل کو ناقدین کے مثبت جائزے ملے ، جنہوں نے اس کی کہانی ، گیم پلے میکانکس ، اور ڈی سی کامکس لائسنس کے استعمال کی تعریف کی۔ اس کی رہائی کے مہینے کے دوران امریکہ اور برطانیہ میں نا انصافی سب سے زیادہ فروخت ہونے والا کھیل بن گیا۔ اس کھیل نے 2013 میں “بیسٹ فائٹنگ گیم” کے لئے بھی کئی ایوارڈز جیتا تھا۔ انفائس 2 کے نام سے ایک سیکوئل مئی 2017 میں جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

ظلم: ہمارے درمیان خدا ایک لڑائی کا کھیل ہے جس میں کھلاڑی مختلف لڑائی کے انداز اور خصوصی حملوں کے حامل کرداروں پر قابو رکھتے ہیں ، اور اپنے مخالف کی زندگی کی پیمائش کو ختم کرنے کے لئے ایک دوسرے سے لڑنے میں مشغول ہوتے ہیں۔ کھیل 2.5 ڈی میں ہے: [1] نقل و حرکت صرف دو جہتی طیارے تک محدود ہے ، جبکہ حروف اور پس منظر کو تین جہتوں میں پیش کیا گیا ہے۔ روایتی لڑائی والے گیم ڈیزائن کے برخلاف جس میں دوبارہ پیدا ہونے والی زندگی کی سلاخوں کے ساتھ ایک سے زیادہ راؤنڈ شامل ہیں ، نا انصافی قاتل جبلت کی سیریز کی طرح والی اسکیم کا استعمال کرتی ہے۔ [2] ہر میچ میں ایک ایک راؤنڈ ہوتا ہے جس میں ہر کھلاڑی دو زندگی کی سلاخیں برداشت کرتا ہے۔ [2] اس کھیل میں روشنی ، درمیانے اور بھاری حملوں کے چار بٹنوں پر قابو پانے کا کنٹرول استعمال کیا گیا ہے ، اس کے ساتھ ساتھ “کیریکٹر ٹریٹ” بٹن بھی شامل ہے ، جو ہر کردار کو ظاہر کرنے کے لئے ڈیزائن کی گئی ایک انوکھی صلاحیت یا حملہ کو متحرک کرتا ہے۔ []] مثال کے طور پر ، سوپرمین کے کردار کی خاصیت طاقت میں ایک عارضی فروغ فراہم کرتی ہے ، جبکہ بیٹ مین کی کریکٹر ٹریٹ روبوٹک بلے بازوں کی بھیڑ کو طلب کرتی ہے۔ []]

ظلم: ہمارے درمیان خدا

مراحل ، ڈی سی کائنات کے مختلف مقامات پر مبنی ، جیسے باتکیو ، میٹروپولیس ، اور کلیسٹی آف سولٹیشن میں ، انٹرایکٹو ماحول اور متعدد علاقوں کی خصوصیات ہیں۔ []] اگر کسی حریف کو میدان کے کسی کونے کے قریب بھاری حملے کا نشانہ بنایا جاتا ہے تو ، وہ انھیں لانچ کرتا ہے ، جس سے منتقلی کا حرکت پذیری شروع ہوجاتی ہے اور لڑائی کو مرحلے کے ایک نئے حصے تک لے جاسکتی ہے۔ []] ہر حصے میں ایسی اشیاء بھی ہوتی ہیں جن کی مدد سے حرف اپنی کلاس کے لحاظ سے مختلف انداز میں بات چیت کرسکتے ہیں۔ کردار دو طبقوں میں آتے ہیں: “طاقت کے کردار” ، جو سخت طاقت اور فطری صلاحیتوں پر انحصار کرتے ہیں ، اور “گیجٹ کریکٹر” ، جو جیتنے کے لئے ہتھیاروں ، اشیاء اور دیگر بیرونی میکانزم کا استعمال کرتے ہیں۔ []] []] مثال کے طور پر ، بیٹ مین جیسے گیجٹ کا کردار ایک دھماکے کا سبب بننے کے لئے ایک کار کو بم سے منسلک کرسکتا ہے ، جبکہ سوپرمین جیسا پاور کردار اسی کار کو اٹھا کر اپنے مخالفین کو اس سے ٹکرا دے گا۔ [8] کھلاڑیوں کے پاس انٹرایکٹو عناصر اور اسٹیج ٹرانزیشن کو بند کرنے کا اختیار ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *