جیول کویسٹ

جیول کویسٹ

جیول کویسٹ ایک ٹائل سے ملنے والا پہیلی ویڈیو گیم ہے جو کے ذریعہ تخلیق اور شائع کیا گیا ہے۔ جیول کویسٹ ونڈوز کے لئے سب سے پہلے جاری کیا گیا ، اس کو سمبیئن ایس 60 ، ننٹینڈو ڈی ایس (جیول کویسٹ: مہمات) ، ایکس بکس 360 کا ایکس بکس لائیو آرکیڈ اور دیگر پلیٹ فارم کے لئے تیار کیا گیا ہے۔ آئی ون نے سیکوئلز اور اسپن آف کھیلوں کی سیریز بھی جاری کی

جیول کویسٹ

گیم پلے

ایک “میچ 3” پہیلی ہے جس میں مختلف ٹوکن ، جیسے ہیرے ، سونے کے نقاط ، سکے اور کھوپڑیوں سے بھرے ہوئے گرڈ پر کھیلا جاتا ہے۔ جب تک تین یا اس سے زیادہ مماثل ٹوکن کی افقی یا عمودی لائن میں تبدیل ہوجاتی ہے تو ، کھلاڑی کسی بھی دو سے ملحقہ ٹائلوں کو تبدیل کرسکتا ہے۔ مماثل سیٹ غائب ہوجاتا ہے ، جس سے ٹوکن کو اوپر سے خالی جگہوں میں چھوڑ دیا جاسکتا ہے۔ اگر اس کے نتیجے میں مزید مماثل سیٹ بن جائیں تو ، وہ بھی غائب ہوجائیں گے۔

جب بھی ٹائل غائب ہوجائیں ، پس منظر کی گرڈ پوزیشنیں سونے میں ہوجاتی ہیں۔ سطح کو مکمل کرنے کے لئے کھلاڑی کو بورڈ کے ہر مربع کو سونے میں تبدیل کرنا ہوگا۔ مقررہ وقت کی حد کے اندر ایسا کرنے میں ناکامی ، یا ایسی صورتحال تک پہنچنا جس میں مزید تبدیلیاں ممکن نہیں ہوتیں ، ایک زندگی کی لاگت آتی ہے اور کھلاڑی کو اس سطح کے آغاز پر واپس بھیج دیتا ہے۔

جیسے جیسے کھیل ترقی کرتا ہے ، گیم پلے کو تیزی سے مشکل بنانے کے ل new نئی تغیرات متعارف کروائی جاتی ہیں: بے قاعدگی کے سائز کی گرڈز ، مشکل سے پہنچنے والی جگہوں پر چوکیاں ، ٹوکن جن کو بورڈ سے صاف کرنے کے لئے ایک سے زیادہ بار ملاپ ہونا ضروری ہے ، وغیرہ۔

جیول کویسٹ

کہانی

کی سطح 180 ہے اور یہ میان ثقافت کے اندر مقرر ہے۔ یہاں 36 گرڈز ہیں اور وہ یکے بعد دیگرے پانچ بار کھیلے جاتے ہیں جس میں ہر پلے کے ذریعے مشکل کی ایک نئی سطح کو شامل کیا جاتا ہے۔ پہلی مرتبہ “ایکسپلورر” کے دوران ، کھلاڑی کو ہر جریدے کو مکمل کرنے کے بعد پڑھنے کے ل “” جریدے اندراجات “کی شکل میں اسٹوری لائن کے ٹکڑے دئے جاتے ہیں ، ہر سطح کے آغاز سے پہلے ایک اضافی ٹکڑا ہوتا ہے۔ 36 ویں گرڈ کو چلانے کے بعد ، یہاں ایک تحریری دھندلاہٹ ہونے کے علاوہ کل ، ٹوٹیم “بولتا ہے”۔ “ایکسپلورر” سطح کے بعد ، نئی معلومات صرف 36 ویں سطح کے آخر میں دی جاتی ہے ، اور دوسرے رن آو کے دوران 1-2 گرڈ کھیلنے کے بعد ایک بار۔ دوسرے تمام “جریدے اندراجات” کھلاڑی کی حوصلہ افزائی کے لئے قیمتیں یا اقوال ہیں۔ اسی طرح ، اگر کھلاڑی مقررہ وقت کے اندر کسی سطح کو مکمل نہیں کرتا ہے تو حوصلہ افزا قیمت درج کی جائے گی۔

حوالہ جات

“سچائی ، سونے کی طرح ، اس کی نشوونما سے نہیں ، بلکہ اس سے سب کچھ دھونے سے حاصل کرنا ہے جو سونا نہیں ہے۔” – لیو ٹالسٹائی

جیول کویسٹ II کی سطح 180 ہے۔ ہر سطح کے بعد ، کھلاڑی افریقہ کے سفر کی نمائندگی کرنے والے نقشے کے ساتھ آگے بڑھتا ہے۔ اضافی زیورات شامل کردیئے گئے ہیں۔ ایک بار پھر ، یہاں کھیلنے کے لئے 36 بورڈز موجود ہیں ، جس میں ہر پلے کے ذریعے مشکل میں اضافہ ہوتا ہے۔ جیول کویسٹ II کے لئے ، بورڈز لازمی طور پر ایک جیسے نہیں ہوتے ہیں جیسے پلے پلے کے ذریعے پائے جاتے ہیں۔ نیز ، جبکہ اصل جیول کویسٹ میں ، خالی اسکوائرس رکاوٹیں ہیں ، کھلاڑی کو جیول کویسٹ II میں گرڈ میں زیورات کو خالی چوکوں میں منتقل کرنے کی اجازت ہے ، نئی حکمت عملی متعارف کراتے ہوئے۔ اس کھلاڑی کے کردار کو روپرٹ پیک کے نام سے موسوم کیا گیا ہے ، اور یہ کہانی اس کے ارد گرد گھومتی ہے جو افریقہ میں “لیجنڈری جیول بورڈ” تلاش کرنے کے ساتھ ساتھ “ایما سوئمنگلی” نامی خاتون کے ساتھ ایک رومانٹک سب پلیٹ اور “سیبسٹین گرینارڈ” نامی ایک ولن تھا۔ ” یما اور سیباسٹین ہر ایک کو پورے پلے-تھرو کے لئے اپنی اپنی فرسٹ فرسٹ ٹیکسٹ انٹریز موصول ہوتی ہیں ، حالانکہ فائنل پلے تھروپ روپرٹ نے دیا ہے۔ پس منظر کہانی کے اندر موجود حروف کے مقام کی عکاسی کرتا ہے۔

جیول کویسٹ III کی سطح پوری دنیا میں ہوتی ہے۔ نیا گلوب انٹرفیس کھلاڑی کو کھیل کے لئے مختلف علاقوں سے منتخب کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ میکسیکو ، آئس لینڈ ، یورپ ، افریقہ ، جنوبی امریکہ ، آسٹریلیا ، چین ، الاسکا ، مشرقی ایشیا اور ہوائی خطے ہیں۔ ہر خطے میں ، منتخب کرنے کے لئے متعدد مقامات ہیں اور ہر سطح پر متعدد پاس ہوتے ہیں۔ جیول کویسٹ III کے لئے نیا یہ ہے کہ زیورات میں سے کچھ خاص خصوصیات رکھتے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *