جنگل بک گروو پارٹی

جنگل بک گروو پارٹی

جنگل بک گروو پارٹی (شمالی امریکہ میں جنگل کی کتاب تال این گروو) ایک موسیقی کی تال ویڈیو گیم ہے جو یوبی سافٹ مونٹریال اور یوبی سافٹ شنگھائی نے تیار کیا ہے اور یوبی سافٹ نے پلے اسٹیشن اور پلے اسٹیشن 2 کے ذریعہ شائع کیا ہے۔ ڈانس انقلاب سیریز ، اس گیم میں ڈزنی کی دی جنگل بک کے کردار اور گانے شامل ہیں۔ کھیل کو ایک ڈانس پیڈ کے ساتھ پیک کیا گیا تھا۔

جنگل بک گروو پارٹی

گیم پلے

جنگل بک گرو پارٹی نے جنگلی کتاب فلم کی کہانی کی پیروی کی ہے ، جو موگلی کے مین گاؤں کے سفر سے گزرتی ہے اور اس مخلوق کا جس کا سامنا ان کے ساتھ ہوتا ہے۔ یہ کھیل کچھ اختلافات کے ساتھ ڈانس ڈانس انقلاب کے انداز میں کھیلا جاتا ہے ، اور یہ ایک معیاری کنٹرولر یا ڈانس پیڈ کے ساتھ کھیلا جاسکتا ہے۔ تیر اسکرین کے اوپری حصے پر آجاتا ہے اور کھلاڑی کو وقت کے ساتھ میوزک کے لئے اسی تیر پر قدم رکھنا چاہئے۔ گمشدہ تیر کی وجہ سے اسکرین کے اوپری حصے پر پھل پیلے رنگ کا ہوجاتا ہے اور غائب ہوجاتا ہے ، اگر پھلوں کے سارے ٹکڑے ضائع ہوجاتے ہیں تو کھیل ختم ہوجاتا ہے۔ تیر کے درمیان ان پٹ کمانڈیں داخل کرکے پاور اپ کو چالو کیا جاسکتا ہے۔ یہ فائدہ مند بونس سے لے کر ، جیسے پوائنٹ ملٹی پلرز یا خود بخود تیر صاف کرنے سے ، جارحانہ اشیاء تک جو حریف کی راہ میں رکاوٹ ہیں ، جیسے ان کا نظارہ روکنا۔ کہانی کا انداز موگلی کو نو سطحوں میں لے جاتا ہے ، جس میں باس کی دو سطحیں بھی شامل ہیں۔ اس گیم میں دو کھلاڑیوں کا ایک موڈ بھی پیش کیا گیا ہے جس میں دو کھلاڑیوں کو ایک دوسرے کے خلاف لڑنے کی اجازت دی جاتی ہے۔

کیپلنگ کی مغلی کہانیاں

موگلی کی کہانیاں ، جن میں “ان رخ” شامل ہیں ، سب سے پہلے ایک جلد میں تاریخ کے مطابق جمع کی گئیں کیونکہ ورکس آف روڈ یارڈ کیپلنگ جلد VII: دی جنگل بک (1907) (اس سلسلے کی جلد VIII) جنگل کی غیر مغلی کہانیاں پر مشتمل ہے۔ کتابیں) ، اور اس کے بعد تمام مغلی کہانیاں (1933)۔

جنگل بک گروو پارٹی

“ان رخ” میں یہ بیان کیا گیا ہے کہ کس طرح برطانوی راج کے وقت سیوونی میں پینچ کے علاقے میں انگریزی کے ایک جنگل کی رینجر گیزبورن کو موغلی نامی ایک نوجوان مل گیا ، جس کے پاس جنگلی جانوروں کا شکار ، کھوج لگانا اور ان کی گاڑی چلانے میں غیر معمولی مہارت ہے ( اپنے بھیڑیا بھائیوں کی مدد)۔ وہ اس سے جنگلات کی خدمت میں شامل ہونے کو کہتے ہیں۔ بھارت کے محکمہ جنگلات اور جنگلات کے سربراہ کے ساتھ ساتھ گیسبرن کے باس کے سربراہ ، مولر موگلی سے ملتے ہیں ، اپنی کوہنیوں اور گھٹنوں کی جانچ کرتے ہیں ، کالائوز اور داغوں کو دیکھتے ہیں ، اور اعداد و شمار موگلی جادو یا راکشسوں کا استعمال نہیں کررہے ہیں ، کیونکہ ایسا ہی معاملہ دیکھنے میں آیا ہے۔ 30 سال کی خدمت۔ مولر موگلی کو بھی اس خدمت میں شامل ہونے کی پیش کش کرتا ہے ، جس پر موگلی متفق ہے۔ بعدازاں ، گسبرن نے موگلی کی تقریباhu غیر انسانی صلاحیتوں کی وجہ سیکھ لی۔ اسے جنگلوں میں بھیڑیوں کے ایک پیکٹ کے ذریعہ اٹھایا گیا تھا (اپنی کوہنیوں اور گھٹنوں پر داغوں کو ہر چوکے سے جانے سے سمجھا رہا تھا)۔ موگلی نے جزبورن کے بٹلر ، عبد الغفور کی بیٹی سے شادی کی۔ کہانی کے اختتام تک ، موگلی کا ایک بیٹا ہے اور وہ بھیڑیا کے بھائیوں کے ساتھ واپس رہ گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *