تون ٹرک

تون ٹرک

تون ٹرک ایک ایڈونچر گیم ہے جو 1996 میں ڈاس کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ اس گیم میں ہاتھ سے تیار کردہ امیجری اور متحرک کردار پیش کیے گئے ہیں ، لیکن مرکزی کردار ڈریو بلینک (اداکار کرسٹوفر لائیڈ نے ادا کیا اور آواز دی ہے) کو اپنے ارد گرد کارٹون کی دنیا کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے ویڈیو پر قبضہ کرنے والے براہ راست ایکشن کردار کے طور پر پیش کیا گیا ہے۔ [1] ٹونسٹروک میں اسکین لائن کمپریسڈ ایف ایم وی کی بھی خصوصیت ہے ، جس میں نیلوانا اور رینبو انیمیشن کے تیار کردہ متعدد متحرک سلسلے شامل ہیں ، اور اے پی ایم میوزک کی اسٹاک میوزک کو شامل کرنے والے پہلے ویڈیو گیمز میں سے ایک بھی تھا ، خاص طور پر سیم فونٹین اور “لونلی” کے کلاسک “ڈراؤنی چیروزو” شامل تھے۔ ہارٹز کلب اے “بذریعہ ڈیوڈ بیل۔

تون ٹرک

گیم پلے

ٹونسٹرک ایک نقطہ اور کلک کرنے والا ایڈونچر گیم ہے جہاں کھلاڑی کرسٹوفر لائیڈ کی ڈیجیٹائزڈ مماثلت کو کنٹرول کرتا ہے۔ اس کھیل میں ایک انوینٹری آئیکن کے طور پر “باٹلم لیس بیگ” استعمال ہوتا ہے ، اور ماؤس پوائنٹر ، جس کی نمائندگی ایک متحرک سفید دستانے والے ہاتھ سے کیا جاتا ہے ، سیاق و سباق کے لحاظ سے حساس ہے اور اس پر منحصر ہوتا ہے کہ اس کے آئوٹ کیا ہوتا ہے۔

پلاٹ

تون ٹرک ڈریو بلینک ایک کارٹون اینیمیٹر ہے اور فلافی پھل بن بن شو کا اصل تخلیق کار ہے۔ یہ شو ان کی کمپنی کے لئے دس سال کی بے مثال کامیابی رہی ہے ، لیکن حقیقت میں شو میں اداکاری کرنے والے بہت سے خوبصورت خرگوش نے اسے بیمار کردیا ہے۔ ان کی خود ساختہ تخلیق ، فلکس وائلڈلی ، ایک دانشمند بات کرنے اور طنزیہ رنگ کا چھوٹا سا ارغوانی کردار ، اپنے ہی شو میں اداکاری کے امکان سے انکار کردیا گیا ہے۔ ڈریو کے باس ، سام شملٹز (بین اسٹین نے ادا کیا) ، نے اگلی صبح تک انہیں فلافی فلا بن بون شو میں شریک بنی کو مزید اسٹار ڈیزائن کرنے کا کام طے کیا۔ تاہم ، مایوس انیمیٹر شدید فنکاروں کے بلاک میں مبتلا ، جلد ہی سر ہلا دیتا ہے۔ وہ اگلی صبح جلدی اٹھتا ہے بے فکری طور پر اپنے ٹیلی ویژن کو آنچلاتا ہوا ، فلافی پھل بن بن شو کا اعلان کرتے ہوئے۔ اچانک ، ڈریو کو پراسرار طریقے سے ٹیلی ویژن اسکرین پر کھینچ لیا گیا اور کارٹون کے بہت سے دوسرے کرداروں میں سے ، اس کی اپنی تخلیقات کے ذریعہ مشہور دوہری جہت والا کارٹون دنیا پہنچا دیا گیا۔ اس نے جلد ہی فلاکس وائلڈلی (ڈین کاسٹیلنیٹا) سے دوستی کرلی ، اور پتہ چلا کہ اس غیر حقیقی جنت کو کاؤنٹ نیفاریئس (ٹم کری) نامی ایک بے رحم نئے کردار نے تباہ کن ہتھیار سے برباد کیا ہے ، ایک کرن کی کرن سے لیس ایک اڑن مشین جو خوشگوار کو بدل جاتی ہے۔

تون ٹرک

، بچکانہ زمین کی تزئین کی اور اس کے باشندوں کو اندھیرے ، بٹی ہوئی اور اپنے ہی ہم منصب نسخوں میں تبدیل کرنا۔ اسے اس دیوانے کا شکار اور اس کو روکنے کا کام سونپا گیا ہے ، اور اس طرح اس ملک کو امن اور ہم آہنگی بحال کرے گا ، اور بدلے میں محفوظ راستے کے بدلے میں سہ جہتی حقیقت کو لوٹا جا.۔ آخر میں ، ڈریو نے افیئرس کو شکست دینے کا انتظام کیا اور یہ سوچ کر کہ اس کی مہم جوئی صرف ایک خواب تھا۔ وہ اپنا نیا خیال سیم ، دی فلوکس اینڈ فلافی شو کو پیش کرتا ہے ، صرف اس کے لئے کہ اسے گرا دیا جائے۔ جب ڈریو نے خود کو اپنی بے لوث ملازمت سے استعفیٰ دے دیا تو ، فلوکس نے انہیں ایک کمیونیکیٹر کے ذریعے فون کیا جس نے اسے دیا تھا اور اسے بتاتا ہے کہ ٹون دنیا اب بھی خطرے میں ہے اور ڈریو خوشی خوشی ٹیلی پورٹ سے دور چلا گیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *